>

BICARA DALAM KAMAR - Episod 13 - Menghubungi kami.

norhafeez peguam, lawyer hafeez, malaysian lawyer
Anda mempunyai masalah undang-undang lantas anda pun membuatlah carian google dengan harapan anda akan menjumpai sedikit sebanyak kefahaman ringkas berkenaan dengan masalah undang-undang anda. 

Lalu entah bagaimana, anda menjumpai rencana-rencana undang-undang dari laman norhafeezlaw.com

Anda sekarang mempunyai soalan ringkas tentang rencana yang anda telah baca disini atau ingin mengatur temujanji untuk sesi konsultasi, maka bagaimanakah cara yang paling mudah untuk menghubungi kami?

Melalui laman sesawang ini terdapat beberapa cara yang mudah untuk anda menghubungi saya. Di antaranya adalah seperti berikut:
 
1. Anda boleh berhubung dengan saya melalui whatsapp dengan klik mana-mana imej yang tertera seperti dibawah. 
 
2. Ianya lebih mudah untuk menekan blok-blok atau pop-up sebegini apabila anda melawati norhafeezlaw.com melalui telefon pintar anda.
 

 
3. Anda juga boleh mengajukan soalan anda kepada saya melalui bahagian komen laman norhafeezlaw.com ini. 
 
4. Jika anda terlepas pandang, bahagian komen ini lazimnya berada di bahagian paling bawah muka (page) sesuatu rencana yang anda sedang baca disini.
 
5. Bahagian komen ini selalunya adalah lebih sesuai sekiranya anda melayari norhafeezlaw.com melalui desktop ataupun laptop
 
6. Anda boleh mengajukan persoalan secara anonymous atau melalui akaun blogger sekiranya anda ada.
 
 
7.  Selain daripada itu, anda juga boleh mengutus email kepada saya. Caranya? 
 
8. Di bahagian bawah laman ini terdapat satu borang pertanyaan yang boleh anda isi sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkenaan dengan rencana yang anda baca. 
 
9. Isi maklumat yang diperlukan dan ajukan pertanyaan-pertanyaan ringkas anda kepada saya.
 
 
_________________________


Penafian: Rencana ini diterbitkan dengan tujuan untuk kesedaran dan pengetahuan umum. Mana-mana bahagian yang terkandung di dalam rencana ini tidak boleh dijadikan panduan untuk memulakan tindakan undang-undang secara sendirian, tanpa terlebih dahulu merujuk kepada seorang peguam yang berpengalaman.

Untuk sebarang maklumat lanjut berkenaan dengan rencana ini atau untuk mengatur sesi konsultasi guaman, anda boleh berhubung dengan mana-mana peguam pilihan anda, atau pun anda boleh menghubungi kami melalui whatsapp dengan menekan imej dibawah.

 

0 Pertanyaan & Jawapan

Anda mempunyai sebarang pertanyaan? Tanya saya di sini atau whatsapp saya dengan klik butang whatsapp di skrin atau isi borang pertanyaan.